הם יכלו בקלות להתגרש. אמנם גירושין במשפחת המלוכה הם עניין נדיר, ואימו קיפחה בשל כך את חייה, אך הקרע המשפחתי עם מייגן יכול היה לפורר את נישואיהם הדי טריים של הארי ומייגן. תאמינו לי.

כשאשה צעירה לא מצליחה להשתבץ טוב במשפחה, במיוחד אם מדובר במשפחת מלוכה, אבל זה ככה גם במשפחות אצולה וגם במשפחות ההון הגדול, בעצם גם במשפחות פשוטות שבטוחות שדם כחול זורם בעורקיהם, פעמים רבות השיוך המשפחתי גובר.

ואז הגבר לא נשאר אדיש לקולות המחאה של בני משפחתו כנגד אשתו – מוצאה, התנהגותה, דעותיה. אותו גבר צעיר שכבול בכבלי משפחתו יאטום אוזניו למצוקת אשתו, יעוור עיניו לדמעותיה, ויסביר לה שככה זה, משפחה לא בוחרים והיא צריכה להיות אסירת תודה על שהתקבלה למשפחה המלכותית הזו, ולהסתגל בשקט, לנשום עמוק ולהבליג, לא לעשות סרט מכל מילה. מכירים את זה ? בחלק גדול מהמקרים זה נגמר בגירושין.

אבל הארי נסיך אמיתי.

כאבה של אימו צרוב לו כנראה בד.נ.א והוא דבק באשתו. גם במחיר התנתקות ממשפחתו הקפוצה, גם במחיר של עזיבת הארמון וגם במחיר האכזבה שגרם לסבתו מלכת אנגליה. זו שכאות מחאה על כך שהחליט לבלות את חג המולד בקנדה הצטלמה עם תמונות בני המשפחה אך הזיזה אותו ואת מייגן מחוץ לפריים, מסמנת לו את דעתה על כך.

ואולי זה היה הקש ששבר את גב הנסיך שהבין שאם הוא לא מתיישר בדיוק לפי כללי הספר המלכותי הוא צפוי להדרה, והחליט שאם כבר אז כבר. בצעד אמיץ החליטו בני הזוג לבחור בעצמם ולהתנתק מכבלי המשפחה המלכותית.

עכשיו נותר לאחל להם שהזוגיות שלהם תשרוד את המהלך המטלטל ותתחזק מהמשבר. זה לא הולך להיות קל. ויש לי עצה אחת עבור הארי – אם אתה רוצה לחיות באושר ובעושר – קח אחריות על ההחלטה ולעולם אל תאשים את מייגן בתוצאותיה, גם לא בלב.