הנקמה הקרה

היא חיטטה לו בטלפון וגילתה רומן ארוך, סוג של חיים כפולים, אך לא אמרה דבר. לראשונה בחייה הסתכלה בעיניים פקוחות על המצב הכלכלי המשפחתי והתחילה לשנותו, טיפין טיפין ובהסכמתו. הוא רצה שקט בחזית הביתית כדי שיוכל להמשיך את הרומן באין מפריע והיא רצתה לארגן לעצמה את החיים שאחרי ונתנה לו את ״השקט״ שרצה, סוג של ״מפגש רצונות״ מדומה…ואז כשהכל היה מוכן היא עשתה את הצעד והתחילה הליכים. נשמע סיפור נדיר? אז זהו שלא. הסיפור הזה חוזר על עצמו בוריאציות שונות ולא בהכרח בסדר הזה – לפעמים האשה היא הנבגדת ולפעמים הבוגדת, לפעמים הנוקמת ולפעמים הננקמת. חשיפת המהלכים המוקדמים ותכנון הגירושין לא תמיד פשוטה וכרוכה בניהול הליכים ארוכים ועקובים מדם כשלא תמיד הצדק מנצח.

מוסר השכל : כשיש בגידה ברקע לעולם אל תהיו שאננים. גם אם אין לכם שום כוונה להתגרש ואתם משוכנעים שהצד השני לא מעלה על דעתו את הרומן הקטן והסודי שלכם- קחו בחשבון שאתם יכולים להשאר בלי תחתונים, ואז תחשבו שוב אם זה שווה לכם;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

הילדה הסודית

אגב רומן – הוא נשוי באושר ואיש משפחה לתפארת. הוא ניהל איתה (רווקה בת 30) רומן סוער ואז היא הרתה. הוא היה המום כי היה בטוח – כמו רוב הגברים- שהיא מוגנת או שלו זה לא יקרה. נסיונות לשכנע אותה להפיל עלו בתוהו. הוא נבהל ונעלם והיא לא יצרה קשר. בתוך תוכו הוא ידע שיש לו ילדה בלונדינית קטנה אבל עם השנים הלך והתרגל למשקל של הסוד הגדול אותו נשא והדחיק, עד שלעיתים חדל מלהרגישו. כך עברו השנים והשאננות החלה לתפוס את מקום המועקה. ואז היא התקשרה. נקלעה למצוקה וביקשה טובה קטנה בקשר לילדה. הוא כל כך נלחץ שלא ענה והתעלם ממנה לחלוטין. ביג מיסטייק. כעבור חודשיים קיבל עם שליח לעבודה בקשה לישוב סכסוך, שהיתה רק הסנונית הראשונה המבשרת את בואן הצפוי של תביעת אבהות ומזונות. הוא הבין שלא יוכל להמשיך לטאטא את הענין אל מתחת לשטיח ושכר עו״ד לייצגו. בפגישת מו״מ רמז שהילדה לא שלו אבל סירב לבדיקת רקמות והציע לשלם סכום חד פעמי כדי לקנות שקט. היא סירבה. רוצה הכל קומפלט – מזונות מדי חודש, בדיקת אבהות ותשלום על כל השנים אחורה.

מוסר השכל

1. אם אתה לא רוצה ילד/ה תמיד תמיד בכל גיל ובכל מצב קח אחריות על אמצעי המניעה;

2. אם נולד לך ילד/ה ולא דרשו ממך כלום, או כשאתה מחזיק סוד כל כל גדול – זה לא רעיון טוב להתעלם מקריאת מצוקה היא לא תעלם ועלולה להכפיל עצמה ולנחות על ראשך בעוצמה;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

הצד השני של המטבע

היא היתה רווקה בת 35 והוא גרוש בן 42 הוא היה מאוהב בה והיא לא ממש התלהבה אבל חשבה שהוא יהיה אבא לא רע. דקה לפני שהכירו כבר ביררה את כל מה שצריך לגבי בנק הזרע ופתאום הוא הגיע. בלהט הרומן היא הרתה והוא ביקש שתפסיק את ההריון כי הוא לא בשל לילד.לא עלה על דעתה להסכים והוא נשאר איתה כי חשב שהוא מאוהב. יחד עם התקדמות ההריון, התקדמה אצלהם ההבנה שזה לא זה, ועוד לפני הלידה הם נפרדו. הוא רצה להיות אב מעורב ונקשר לילד אך אט אט החלה האובססיה לצוץ. הוא דרש להיות מעורב בכל עניין עד כדי קניית נעליים לילד (שלא יזיקו לרגליים), כל פניה לרופא ילדים בגלל חום ונזלת היתה חייבת לעבור דרכו, ואי אפשר היה לצאת עם הילד לגינה בלי לקבל את אישורו שמזג האויר בחוץ מתאים. שלא נדבר על זוגיות. כל בן זוג שרק נכנס לתמונה קיבל ממנו סמסים מאיימים וברח. נשמע גיהינום? חכו. כשהיא החליטה לנתק מגע ולמסור לו את הילד בזמנים שלו וסירבה לנהל תקשורת הוא הגיש תביעה. ואחרי שנה עוד אחת. ועוד אחת. ולמרות שכל הליך משפטי מסתיים בהפסד שלו, הוא נהנה מניהול ההליך ונשבע להמשיך עד שימלאו לילד 18.

מוסר השכל : 1. כשאת מחליטה להביא ילד לעולם מתוך שיקולי תועלת תהיי זהירה, Karma is a bitch, ואת עלולה למצוא את עצמך מתחרטת על הרגע. מאד.

2. לפעמים עדיף בנק הזרע על פני חיי גיהינום.